Friday 2 August 2013

Pengakuan Anak Johor, Lagi Lama Di Kelantan, Kami Pun Akan Sokong PAS

Pendedahan siri 1 dan 2 yang dibuat oleh beberapa buah blog team Kelantan Cyber Warriors (KCW) yang dilaporkan telah menjadi mangsa virus 'kencing tikus' difahamkan akan memasuki siri yang keseterusnya dimana pendedahan lebih terperinci akan dipertaruhkan oleh mereka. Pendedahan terbaru dibuat oleh anak kelahiran Johor yang merupakan salah seorang penulis di blog 'KelateToday' yang turut membantu jentera cyber BN Kelantan pada PRU 13 yang lalu. Antara luahannya seperti berikut:
Jika sebelum ini kami selaku orang luar sering terfikir kenapa Barisan Nasional begitu sukar untuk mengambil alih pentadbiran daripada Pas Kelantan, namun kini kami sudah punyai jawapan dari apa yang pernah kami fikirkan itu, dan anda semua usah berasa hairan dengan situasi berkenaan kerana sampai bila-bila pun BN tidak akan mampu untuk tawan negeri Kelantan jika masalah penyelewengan seperti yang berlaku sebelumnya itu gagal diselesaikan. 
 
Pengalaman kami di Kelantan sangat mendukacitakan, mungkin jika lebih lama lagi menetap disana dan berhadapan pula dengan sikap beberapa kerat sebagaimana individu yang diamanahkan untuk menjaga team media ini, tidak mustahil kami juga akan menjadi antara salah seorang dari penyokong Pas. Baca selanjutnya diSINI

 Terdahulu blog TenteraMaya dan blog KakirayauKb turut membongkar mengenai isu yang sama dan dilihat kali ini hampir 'menjerlus' kepada sasaran, pendekatan mereka yang lebih berhati-hati sebelum mereka membongkar bukti secara keseluruhannya kerana mereka beranggapan selepas segala bukti didedahkan, tidak akan ada mana-mana pihak yang cuba menyalahkan mereka kerana masa yang diberikan kepada individu berkenaan supaya tampil menjelaskan perkara yang dibangkitkan itu sudah mengcukupi.

Kami sudah ada hitam putih sebagai statut untuk membuktikan bahawa kami benar kerana kami sudahpun bersemuka dengan 'penyumbang' dana tersebut untuk kepastian. Actualky, kami bukan jenis sondol macam kerbau rodeo sebab kami tahu dia seorang yang licik dan pantang tengok $$$.
PEMBONGKARAN MODUS OPERANDI:
- Kenapa la dia nak control semua peruntukan sampaikan salah seorang blogger, iaitu KELATE TODAY hanya dapat sejumlah amaun yang hanya cukup-cukup untuk membeli tiket bas untuk pulang ke kampung halamannya di Johor Bharu. Patut ke macam tu? Berbaloi ke?
- Sejumlah wang peruntukan yang telah dapat sebanyak ** telah dibelanjakan untuk membeli gadget tambahan (laptop, printer?) dan telah habis sebanyak %%. Aku tak kisah kalau nak beli benda yang berguna tapi apa yang peliknya, jumlah %% dia tak declarekan pada 'penyumbang' dan mana menghilang semua gadget-gadget tersebut sebaik tamatnya tarikh pilihanraya umum? 

Tidakkah itu semua hak 'penyumbang' dan perlu dikumpulkan untuk diserahkan semula. Takkan pisang berbuah dua kali? Benda yang sama pernah terjadi semasa PRN Sarawak lepas. (Sumber dalaman).

 Ini bukan amaran atau ugutan, sebelum muka awak terpampang dilaman-laman blog dan permanent menjadi maklumat di Google, Disyorkan supaya awak tampil beri penjelasan dan buktikan bahawa awak itu tak bersalah supaya semua Cybertroopers dan barisan pemimpin Kelantan tahu siapakah E***** A******* dan siapa berada dilandasan betul. 
 
Ini bukan cakap kosong dan ini bukan olok-olok seperti dialog percakapan dia. SATU saja kami mohon, sila tampil dan jelaskan satu persatu apa yang patut dijelaskan. Selanjutnya baca diSINI dan juga diSINI.
 

No comments:

Post a Comment