Friday 23 August 2013

PANAS.. Artis Di Raba PA!!

Kejadian itu berlaku ketika saya sedang tidur dalam kereta dan menunggu giliran'scene'dilokasi pengambaran drama Rtau Suhada pada Ramadan lalu.

 Mujur saya sedar apabila diri diraba olehnya.Bila saya tanya,dia tidak mahu mengaku perbuatanya itu.

''saya beritahu Pekin perbuatanya itu dan selepas Pekin berjumpa denganya,dia terus datang dan minta maaf pada saya.

Namu,saya sebaliknya memecat dia daripada terus menjadi PA (pembantu peribadi)ketika itu juga kerana akui sudah tidak selesa berurusan denganya lagi,''kata pelakon meningkat naik Nik Zaris Uqasha Senrose atau Ugasha. 21

Uqasha mengulas cerita dirinya dirapa oleh PA yang juga pengkid ketika tidur ramadan lalu.
Mengulas lanjut bekas pembantu peribadinya itu,kata pelakon filem Paku Potianak ini lagi,dia berminat mengambil pengkid itu menguruskan karier  seninya selepas diperkenalkan seorang kawan.
''saya difahamkan pengkid itu berpengalaman luas sebagai PA artis dan ramai artis terkenal tanahir yang pernah mendapatkan khidmatnya sebelum ini.

Tak sangka pula dia sanggup melakukan perbuatan tidak senonoh itu pada saya kerana dia baru hari pertama berkerja dengan saya,''katanya.

Bagaimanapun,kata Uqasha yang bernaung dibawah payung pengurusan MIG Talent ini,dia tidak mahu melaporkan pekara itu kepada polis.

''walaupun sukar melupakan kejadian itu,saya tidak mehu memperbesarkan cerita ini.Terus terang saya berasa takut dan lebih berhati-hati mengambil PA pada masa akan datang.Ketika ini biar saya bergerak tanpa menggunakan khidmat PA,''katanya.Harian Metro-ms 54-

No comments:

Post a Comment