Friday 2 August 2013

Artis Tayang Buah Dada, Lepas Tu Marah Ustaz Azhar Idrus..

 
Dia yang tayang tetek kepada khalayak umum..., lepas tu bila kita tengok dia marah.. Bila kita tegur.., pun dia marah jugak.. Apa kejadahnya tu semua beb..?

Kalau dia tak gatal nak menayang.., kita pun tak ada peluang nak tengok betul tak? Benda free.., sapa yang tak teringin nak ambik kannn...

Dan bila ada diantara kita yang berhati mulia macam Azhar Idrus menegur perbuatan artis tu menayang tetek dikhalayak ramai.., dah pulak kena maki hamun sebakul..


Gua pun pelik dengan perangai pompuan melayu sekarang ni khususnya artis-artis kita.. Ada yang pakai seksi kononnya tak nak hipokrit.., ada yang masuk politik dengan alasan nak cari syurga..

Bagi gua.., tu semua membuktikan bahawa dorang tu memang hipokrit tahap dewa!! Apa pulak kaitannya seksi dengan hipokrit?? Apa pulak kaitannya join politik untuk cari syurga???

Kalau nak kaitkan seksi dengan hipokrit.., baik korang telanjang je terus.. Itu lagi baik dan didambakan oleh jantan-jantan kabaret berhidung belang yang bersepah didalam Malaysia ni..

Dan kalau nak masuk politik untuk cari syurga.., rasanya baik artis pompuan tu kawin je dengan Mustapa Ali atau Mat Sabu.. Dah tentu-tentu artis tu akan jumpa 'SYURGA' dicelah kelangkang politik sekurang-kurangnya setiap malam jumaat..

So berbaik pada cerita diatas.., korang rasa Lana Nordin tu nak cari apa sebenarnya? Adakah dia frust kerana Azhar Idrus kawin untuk kali ketiga dengan pompuan berusia 27 tahun?

Ataupun dia sengaja nak cari populariti murahan dengan menjadikan tetek sendiri sebagai umpan?? Macam-macam ada kannnn... Hahahahaha...
 

No comments:

Post a Comment