Sunday 28 July 2013

Video ; Anak Melayu Ditangkap Dalam Pesta Buih..




Anak muda inikah yang ada bersama puok kera dalam setiap siri himpunan pakatan haram jadah yang huru harakan KL ?

Aku malas nak tuduh d bulan puasa ni.. Walaupun ini kes lama namun persoalannya pesta maksiat yang pelbagai versi ini dah mula 'masuk' KL..apakah Jabatan Agama atau mana-mana jabatan yang terlibat hanya berusaha dengan jadual berkala tanpa ada niat nak hapuskan terus industri yang menjana kekayaan dengan hasil maksiat ini ?

Sesukar mana nak hapuskan tapi kalau ada kesungguhan dan kena dengan strateginya maka tidak mustahil KL akan bersih dari segala punca bala bencana ini. 

Jangan kita lupa, bencana yang Allah turunkan d negara kita atau d mana saja dalam dunia ini berpunca dari hasil 'tangan-tangan manusia'..yakinlah setiap geraklaku ummat Islam mampu menarik rahmat atau bala dari Maha Pencipta.

Bila bencana datang ianya bukan saja kena kepada sipelaku maksiat tapi juga terkena kepada manusia lain yang tidak bersangkut paut dengan punca bala d turunkan. Anak kecil, orang tua dan wanita turut d heret sama kiranya bala d turunkan.

Malaysia ni masih belum d uji dengan bencana yang betul-betul bencana..yakinlah kalau kita alpa..Allah akan ajar kita..nauzubillah !!
 
Tq AAKJ

No comments:

Post a Comment