Wednesday 17 April 2013

Sah DAP Proksi Singapura


bila kita kata dap itu sangat rasist, bukan main back up si macai pas.. sanggup menjadi pertahanan depan untuk dap tersayang tu, adakah macai sedar atau buat-buat tak sedar.. yang dap adalah proksi singapura.. apa macai pas dah lupa harga diri sampai sanggup jual maruah kerana kuasa... gila babi...

Jika kita perasan, pemimpin dan penchacai Pakatan, terutamanya DAP suka membandingkan Negara kita dengan Singapura. Kata mereka, Malaysia tidak semaju Singapura kerana diperintah oleh pemimpin Islam UMNO. Walhal, bukannya kita tidak tahu, perbandingan dengan Singapura dibuat kerana mereka begitu mengidamkan untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah lagi dinasti pemerintahan keluarga Lim.

Kecur air liur mereka membayangkan, sebuah negara sebesar Malaysia dapat mereka perhambakan rakyat majoritinya sambil menikmati hasil negara yang mewah untuk diagih-agihkan kepada kelompok kaum mereka sahaja. PRU-13 ini menjadi titik tolaknya kepada merealisasikan usaha ini jika orang Islam di negara ini terus menerus berpecah belah sesama sendiri.

Namun, benarkah dakwaan mereka yang orang Melayu tidak mampu menguruskan negara sendiri? Amatlah tidak adil jika membandingkan pentadbiran sebuah "bandar" seperti Singapura dengan sebuah negara luas yang mempunyai dua wilayah yang terpisah! Agak-agaknya, jika keluarga LIM dan LEE lihat bukti statistik di bawah ini, mahu demam mereka selama seminggu!

Jelas sekali UMNO dan BN berjaya mentadbir negara jauh lebih baik daripada negara "bandar" seperti Singapura. Hutang mereka DUA KALI ganda lebih banyak daripada Malaysia walaupun negara mereka jauh lebih kecil daripada negeri terkecil di Malaysia sendiri! Itupuh hutang untuk memastikan kebajikan rakyat terus terbela. Yang Singapura hutang banyak-banyak ini pula untuk apa, jika dasar subsidi untuk rakyat pun tiada?


Jadi, mengapa penyokong dan pemimpin Pakatan begitu ghairah membandingkan negara tercinta kita dengan jiran seberang tambak ini?


Patutlah mudah sahaja Ketua Umum Pakatan mahu menjual Sabah kepada pengganas Sulu, rupa-rupanya mereka ini semua bukan rakyat jati negara ini pun. Malah, rangkap kedua Lagu Negaraku pun mereka tidak boleh hayati kerana mereka ini sebenarnya tiada kaitan langsung dengan Malaysia selama ini! Kalau sebelum ini, Pakatan begitu bersungguh menuduh UMNO akan menggunakan pengundi hantu (warga asing) untuk menang PRU ini, bagaimana pula dengan Pakatan yang pemimpin sendiri pun WARGA ASING?!!

Jika negara idola Pakatan pun tampak GAGAL diurus, apakah kita mahu "bereksperiman" dengan menyerahkan nasib dan masa depan anak-anak kita kepada warga-warga asing ini?


sumber my massa

No comments:

Post a Comment