Tuesday 14 January 2014

Hari Jadi Ke 83 Tuan Guru Nik Aziz


Sekarang tiba musim maulud Nabi..! Semalam semasa kahtib menyampaikan khutbah pun menceritakan akan kebesaran dan kelebihan Rasullullah S.A.W. Menitis air mata ini bila mengenangkan pengorbanan dan rasa kasih Baginda Rasul keatas kita umatnya..!

Semalam juga jatuh hari ulang tahun Tuan Guru Nik Aziz yang ke 83 tahun… Agaknya tahun ni Tuan Guru Nik Aziz potong kek di mana? Di rumah pemimpin DAPig lagi ke? potong kek yang diberi oleh paderi gereja ke?

Kepada pengikut taksub Tuan Gunu Nik Ajis.. Sedar la bahawa tok garu kamu ni jauh dah sesat..! Jauh dah tersasar..! Lebih jauh tersasar dan sesat apabila mengatakan Tuhan mencarut, boleh berkawan dnegan syaitan, mendoakan keburukan ke atas sesama Islam malah yang lebih malang apabila menyeleweng menyamakan Rasullulah dengan Mat Mat di kampung..!
Berubah la..! Insaf la..! Bertaubat la..!



Seperkara yang menarik ialah tarikh hari jadi Tuan Guru Nik Ajis dengan YB KJ kebetulan jatuh pada hari yang sama..! yang lebih menarik tahun ni ialah sorang sambut ke 83 dan sorang lagi ke 38..nampak..!

No comments:

Post a Comment