Wednesday 25 April 2012

Peminjam Tegar Along


Ini status FB Mazlan Alimn untu hari ini ;

Beranda dan kakilima pintuoo belah belakang rumah di simbah cat merah!oo (7 photos)Saya dan isteri serta dua orang panak lelaki saya sampai di rumah sekitar 2.30 pagi ini daripada menghadiri ceramah di Kg Pt Pulai dlm kawasan Parit Sulong. Saya baru melelapkan mata sekitar setengah jam apabila isteri, Hatijah mengejutkan saya dengan bau minyak yang agak kuat. Seketika kemudian isteri yang tak sedap hati mencarinya di mana punca bau tersebut. Tidak lama kemudian, beliau memanggil2 saya; bau tesebut adalah cat merah(cat minyak)yang dipercayai disimbah sekitar jam 3.30 pagi.Apa motif mereka yang melakukannya?Untuk menakut-nakutkan saya dan ahli keluarga?Demi llah, saya tidak gentar. Meskipun saya sedar ini suatu ugutan dan ancaman; perjuangan untuk mela rakyat dan mendedahkan penyelengan BN tetap diteruskan!Insyaallah, saya akan buat laporan polis pagi ini.


  


Percaya juga puak2 ni dgn Polis. Sebelumni kata itu ini pd polis, jd balaci UMNO laa,ini la. Ni buat laporan pd polis jugak mintak siasat.

Kalau tak silap aku la,org2 Bukit Besar tu bukanya semuasuka dengan Mazlan ni. Tak pun dia ni pinjam along. Kermudian tak bayar kena lah bom rumahnya. Kemudian salahkan pd UMNO punya kerja katanya.

Aku ada dengar juga yg orang Felda Bukit Ramun ni nak berkampung depan rumah Mazlan, sbb depa semua tak puas hati Mazlan banyak sangat membohong, menafikan apa yg Felda dah bawak kepada orang2 Felda. Mujur la penyamun tu bagi cat, kalau dia bagi benda lain, lagi mampus..

No comments:

Post a Comment