Monday 2 April 2012

Mengapa Muka Anwar Begini?????

Apakah Ada Cahaya NUR Diwajah Makhluk Bernama Anwar Ibrahim Ini..?


Ramai pimpinan PAS yang dianggap sebagai "Ulama" oleh juak juak murahan penjilat PAS tanpa segan silu menjulang Anwar sebagai Khalifah mereka...

Tekad mereka mahu menobatkan Anwar sebagai Perdana Menteri sekiranya Pakatan Pembangkang berjaya memenuhi "mimpi" Anwar menawan Putrajaya cukup untuk membuktikan nilai ketaksuban mereka tunduk dan tawaduk kepada makhluk yang bernama Anwar Bin Ibrahim!

Pimpinan PAS tidak mampu menepis hakikat bahawa Anwar bukanlah sejenis makhluk yang boleh dinobatkan sebagai pemimpin. Jauh sekali menjadi pimpinan golongan ahli agama seperti Ustaz, Tok Guru yang ramai menganggotai parti PAS.

Tetapi sayang seribu kali sayang...! Kasihan rasanya melihatkan ahli ahli dan juga pimpinan PAS terpukau dan terpedaya dengan kejayaan Anwar menipu mereka.
Bila melihat dengan penuh teliti foto diatas..., terserlah hodohnya wajah Anwar langsung tiada NUR diwajahnya..! Pelik bagaimana pengikut-pengikut, ahli ahli dan pimpinan PAS dimana tidak mustahil dikalangan mereka ada yang bertaraf Ustaz yang boleh memgimamkan solat, mengimamkan kuliah agama, mengimamkan tahlil boleh menjulang makhluk seperti Anwar menjadi Ketua mereka..?

Kita tak perlu pelik terhadap pimpinan PAS yang menunggang parti islam sebagai kepentingan politik peribadi mereka mendewakan Anwar sebagai Imam mereka..,

No comments:

Post a Comment