Thursday 9 May 2013

Terkini 14 AP PKR Bersiap Sedia Tinggalkan Parti


Ini satu perkhabaran yang cukup mengujakan kita. Tatkala Si Ketua Penipu tu nak kumpul orang kat Putrajaya, ada pulak cerita lain yang akan berlaku.
 
Sekarang ni, Si Ketua Penipu tu dok sibuk pukul canang dan menghebahkan kononnya keputusan PRU baru - baru ni berlaku penipuan dan penyelewengan.
 
Tapi, dalam masa yang sama, pemimpin dalam kem Si Ketua Penipu tu sendiri tak setuju dengan tindakan Si Ketua Penipu tu yang suka menghasut rakyat buat kerja Haram.
Dibawah dipaparkan satu pesanan dari seorang sahabat SH melalui laman FB mengenai sidang media yang akan dibuat oleh Si Azmin tu hari ini. 
Katanya, sidang media Azmin tu akan turut disertai 14 orang Ahli Parlimen PKR yang sudah bersiap sedia untuk meninggalkan PKR dalam masa terdekat.
Wah!!! Betul ke diorang nak tinggalkan PKR? Kenapa pulak diorang nak tinggalkan parti yang diterajui oleh Si Ketua Penipu tu? Apa yang tak kena dengan PKR?
Kalau Pencacai Pakatan baca kenyataan ini, dah tentu - tentu diorang akan kata ini semua fitnah. Hanya rekaan semata - mata. Mana mungkin Azmin akan keluar PKR.
Siapa tau beb. Demi Kuasa, orang zaman sekarang ni sanggup buat apa saja. Malah, Si Ketua Penipu tu jugak yang selalu cakap. Dia nak rampas Putrajaya 'At All Cost'.
Jadi, tak heran la kalau perkara ini jugak menjadi ikutan kepada anak buah Si Ketua Penipu tu macam Si Azmin ni. Dia pun mampu buat semua benda 'At All Cost' jugak.
Bagi mereka yang percaya pulak, dah tentu - tentu Pencacai Pakatan tu akan kata yang diorang ni semuanya dah kena beli dengan UMNO/BN.
Si Azmin tu pulak pasti akan dituduh ambik habuan dengan meletakkan dirinya sebagai salah seorang Menteri atau jawatan tertentu dalam Kerajaan.
Semua tu kemungkinan yang memang kita tak dapat nafikan beb. Lagi pun, dunia sekarang ni macam - macam cerita pun orang boleh buat. India boleh disangka 'Bangla'. Orang Asli disangka 'Indon'. Jadi tak mustahil kalau Azmin keluar parti!!!

No comments:

Post a Comment