Monday 13 May 2013

Bia Betik Hisyam Dilantik Ke KDN Balik??


Aku baru dapat tahu yang Hisham akan dilantik sebagai Menteri KDN! Pertama sekali korang kena faham, aku takde masalah dengan Hisham. Tapi memandangkan keadaan sekarang yang semakin genting ni aku rasa adalah amat tidak sesuai Hisham dilantik sebagai menteri KDN!

Aku sangat kecewa dengan khabar ini. Sepatutnya PM lebih peka dengan keadaan sekeliling. Hisham tidak sesuai menjadi Menteri KDN dalam masa sekarang. Bagilah dia jawatan menteri yang lain. Maaf la aku bukan against Hisham tapi keadaan sekarang ni perlukan seorang menteri yang tegas dan tak fikir pasal pengundi kawasan dia.

Tolong la wahai PM yang ku sanjungi. Lantiklah orang lain sebagai Menteri KDN! Untuk masa-masa sekarang ni ada baiknya lantik Tan Sri Rahim Noor sebagai Menteri KDN. Ini cadangan sahaja, terserah kepada kebijaksanaan PM la.

Aku baru je tulis pasal pihak berkuasa tadi. Tolong la lantik orang lain. Please..apa pendapat korang wahai pembaca budiman sekalian?

TQ House PK

No comments:

Post a Comment