Wednesday 8 May 2013

MCA Perlu Tutup Pejabat Khidmat Masyarakat Mereka



Disarankan supaya MCA menutup semua pusat khidmat masyarakatnya.
 
Tindakan ini adalah wajar dan harus ditutup semua pusat khidmat masyarakat baik di pusat maupun d bahagian-bahagian d seluruh Malaysia.
 
Guna cara lain yang terbaik untuk mengembalikan kepercayaan Cina Malaysia kepada MCA !
 
Ramai kalangan masyarakat Cina yg tidak memberikan sokongan kepada MCA dan kerajaan.
 
Kita bukanya bersifat perkauman dan anti kaum Cina, sebaliknya berasa sedih dan kecewa dengan sesetengah kaum Cina yang tidak tau berterima kasih dengan nikmat yang telah BN berikan kepada kaum Cina.
 
Mungkin kaum Cina telah diasak apabila mereka tidak mengundi DAP pada kali ini, mereka akan bungkus dan nasib mereka akan terancam.
 
Sebenarnya nasib mereka jauh lebih terancam apabila bertindak meminggirkan MCA dan memilih DAP. Kerana DAP tidak memperjuangkan nasib kaum Cina.. DAP mengamalkan politik perkauman yang teramat sangat.
 
Apabila ada Melayu menyatakan hak orang Melayu kaum Cina bercakap itu perkauman, tetapi apabila kaum Cina memperjuangkan hak mereka, itu hak asasi.. Pergi jahanam dengan politik sempit sebegini.
 
Seharusnya MCA mengajar kaum Cina yang tak sedar di untung ini dengan cara mereka sendiri. Biar mereka mengadu nasib pada DAP.. Lihat apa yang DAP boleh buat selain meniupkan api perkauman dikalangan masyarakat Cina.
 
Sekurang-kurangnya kita dah tahu bahawa Cina Rasis tolak MCA maka tak perlu tunggu lama dan tak payah jumpa pun dengan mereka..Cina Rasis ni kaya raya dan yakinlah mereka takkan datang jumpa kalian semua !!
MCA wajib berubah secara total..bukan guna parti untuk jawatan peribadi dengan ada unsur mengugut BN supaya beri itu dan ini..
 
Bawa orang muda ke MCA..yakinkan mereka, MCA adalah platform terbaik untuk Cina berjuang. 2008, BN terasa bahawa Cina merajuk jadi BN beri segala macam kepada MCA supaya MCA tak lari dari BN, kini Allah tunjuk segalanya..MCA terjerat atau d jerat atau memang MCA dah nak lari dari BN ?

No comments:

Post a Comment