Sunday 12 May 2013

Ini Dia Ustazah DAP Yang Memperbodohkan Melayu

fawzia
 http://youtu.be/uiZZZKzueME
Sememangnya kita tahu bahawa Anwar Bin Ibrahim telah membuka ruang dan cara untuk DAP bertindak agresif dengan penuh yakin untuk menakluk Negara kita. Selama ini DAP tidak mampu angkat muka pun terhadap GERAKAN dan MCA. Rakyat harus sedar bahawa pengkhianat Negara yang sebenar merupakan Anwar yang terlalu tamakan kuasa sebagai Perdana Menteri sedangkan kita tahu bahawa Anwar yang hanya berpendidikan sastera kelas tiga dan bertuhankan nafsu serakah LGBT tidak akan mampu meneraju Negara. Yahudi sebenarnya amat maklum bahawa Anwar adalah orang yang terlalu mudah dibeli kerana manusia yang bernafsu syaitan ini sanggup melacurkan apa sahaja.
 
Apabila DAP nampak peluang keemasan ini maka mereka terus menyusun strategi untuk bertindak dengan lebih agresif bagi menipu dan memperbodohkan orang Melayu dan umat Islam. Pelakon DAP berlakon dengan baik untuk menipu orang-orang Melayu Islam. Lihat pelakon di atas. Namanya Fawzia Ariff. Fawzia ini merupakan anak kepada Allahyarham Munshi Ariff yang dikatakan terlibat di dalam kes Bank Bumiputera Malaysia Berhad suatu ketika dulu.  Nama ibunya Dato Zubaidah Ariff. Keluarga mereka dikatakan mendapat kekayaan ketika berada di dalam UMNO.
 

 
Fawzia sanggup berlakon untuk memperbodohkan bangsa Melayu yang juga merupakan bangsanya sendiri semata-mata untuk duit haram yang DAP tawarkan. Semasa berlakon dalam promo DAP, beliau bertudung litup sehingga menutup dagu untuk memberi gambaran bahawa pengkhianat ini teramat alimnya. Namun rupa sebenar agen DAP ini terbongkar juga, lihatlah dua gambar di bawah. Rambut Fawzia yang berwarna-warni dengan personality yang cukup mencerminkan kebangsatan dirinya yang sanggup menjual maruah diri, agama dan bangsa.
 
Sekarang merupakan masa untuk kita berjihad menyebarkan kebenaran ini kepada umat Islam di Negara kita. Jangan tertipu dengan mainan agen DAP ini. Gambar kedua dari bawah adalah sewaktu PRU13 yang lepas dan bukannya gambar lama. Beliau bergambar bersama Nurul Izzah sewaktu kempen di Bangsar. Rupanya memang sudah seperti nyonya tua yang tidak berakhlak.
 
Kita harus sedar bahawa DAP tidak akan berhenti di sini sahaja untuk meruntuhkan ketuanan Melayu di Tanah Melayu ini sendiri. Dengan kejahatan dendam mereka terhadap bangsa Melayu yang telah berbudi dengan baik hati membenarkan kaum Cina mencari rezeki dan menumpang di Tanah Melayu sekarang mereka telah menjadi terlalu tamak. Mereka mahukan Tanah Melayu sebagai hak mutlak bangsa Cina seperti apa yang telah berlaku di Singapura.

No comments:

Post a Comment