Saturday 15 February 2014

Azwan Bapuk Kata Azmin Lagi Layak Dari Anwar!!


Perang merebut jawatan Menteri Besar Selangor masih belum berkesudahan. Khalid Ibrahim dilaporkan enggan menandatangani surat perletakan jawatan sebagai Menteri Besar Selangor yang telah disediakan oleh Anwar Ibrahim. Manakala Azmin Ali yang telah diketepikan oleh Anwar Ibrahim sebagai calon Menteri Besar Selangor yang baru pula, terus merengek dan mendakwa dia adalah calon yang paling sesuai untuk jawatan berkenaan.

Apa kesudahannya?

Azwan Ali, pengacara terkenal yang penuh kontroversi dan masih cuba mencipta nama menerusi pelbagai imejnya yang pelik seperti pondan dan gay, turut campurtangan. Minggu lepas, dia menghentam teruk bekas Setiausaha Politik Khalid Ibrahim, Faekah Husin yang disifatkannya sebagai SELAPUT DARA TEBAL. Malah tidak cukup dengan itu, Azwan Ali turut menyerang sesiapa sahaja yang memperkecil-kecilkan abangnya, Azmin Ali menerusi Twitter.

Terbaru, Azwan Ali mencabar Anwar Ibrahim agar mengisytiharkan abangnya sebagai Menteri Besar Selangor yang baru selain menyatakan tidak bersetuju Anwar Ibrahim mahukan jawatan tersebut untuk dirinya sendiri.

Menurut Azwan Ali, Azmin merupakan antara sekelompok kecil yang masih tinggal untuk menyokong Anwar Ibrahim dengan penuh setia selepas Anwar Ibrahim diterajang daripada kabinet dan UMNO. Penyokong-penyokong Anwar Ibrahim dari zaman Reformasi, kebanyakannya sudah meninggalkan Anwar, bahkan sebahagian besarnya pula kembali menyokong UMNO.

No comments:

Post a Comment